June 27, 2023

Review σε έξι προίόντα περιποίησης προώπου, σώματος και μαλλιών από τη γαλλική εταιρεία Mixa

    


       Εντάξει, στα ελληνικά δεν ακούγεται και πολύ ωραίο αυτό το όνομα για εταιρεία καλλυντικών.... στη Γαλλία όμως, καθώς και σε πολλές άλλες ευρωπαϊκές χώρες, η Mixa είναι πολύ δημοφιλής και αγαπητή εδώ και χρόνια - είναι μάλιστα από τις πιο κλασικές εταιρείες, από αυτές που εμπιστεύεται κανείς με κλειστά μάτια ! Διαθέτει μεγάλη γκάμα προϊόντων, ανάμεσά τους και "καλλυντικά για βρέφη και παιδιά κι έχει πολύ προσιτές τιμές. Το τελευταίο διάστημα χρησιμοποιώ μερικά προϊόντα της για πρόσωπο, σώμα και μαλλιά και παραθέτω παρακάτω τις εντυπώσεις μου!





Από τη σειρά Mixa Baby 👶που απευθύνεται σε μωράκια, μικρά παιδιά κα ευαίσθητα δέρματα, έχω τρία προϊόντα.



Το Mixa Baby Very Mild Micellar shampoo 250 ml είναι ένα απαλό σαμπουάν με τεχνολογία micellaire, καταλληλο για βρέφη, παιδιά και για συχνά λούσιμο. Έχει πολύ ήπιους καθαριστικούς παράγοντες και σύνθεση που δεν ερεθίζει τα μάτια. 
Το βρήκα συμπαθέστατο για τα δικά μου λεπτά και άτονα μαλλιά - καθαρίζει πολύ αποτελεσματικά, δεν μου προκαλεί λιπαρότητα και ενώ δεν θα έλεγα ότι μου δίνει όγκο, αισθάνομαι τα μαλλιά μου πιο ελαστικά μετά τη χρήση του. 'Εχει ήπια μυρωδιά, κάνει ικανοποιητικό αφρό και είναι ιδανικό για όποιον αγαπά το καθημερινό λούσιμο.

🐤

Το Mixa Baby Gel for Body&Hair είναι ένα κρεμώδες τζελ καθαριστικό σώματος και μαλλιών με πολύ ενυδατική σύνθεση που περιέχει αμυγδαλέλαιο, καστορέλαιο και γλυκερίνη.
Είναι ένα προϊόν που πραγματικά με έχει καταβολέψει -  μου αρεσει πολύ η ελαφριά, φρέσκια μυρωδιά του, κάνει τέλειο, πλούσιο αφρό, αφήνει το δέρμα μου πολύ απαλό και λείο και αν και έχω αρκετά ανοιχτά αφρόλουτρα, έιναι το πρώτο που πιάνω, όταν μπαίνω στο ντους αυτό το διάστημα... δεν το έχω χρησιμοποιήσει στα μαλλιά και μάλλον δεν θα προλάβω κιόλας, θα το τελειώσω πολύ σύντομα απ' ότι φαίνεται!

🐤


Το Mixa Baby Atopiance Soothing cleansing oil 250 ml είναι άλλο ένα πολύ ήπιο καθαριστικό προϊόν, ιδανικό για άτομα με ατοπική δερματίτιδα και συνθεση που περιέχει γλυκερίνη, κηραμίδιια, νιασιναμίδη,  ελαιο από σόγια, φραγκοστάφυλο, κόλιανδρο, κουκούτσι βερίκοκου, πανθενόλη και  βιταμίνη Ε.
Όπως και το προηγούμενο προϊόν, έχει και αυτό πολύ βολική συσκευασία με αντλία και απαλή μυρωδιά. Κάνει λιγότερο αφρό από το Gel for Body&Hair, αλλά είναι κια αυτό ευχάρισο στη χρήση κι αφήνει ωραία αίσθηση στο δερμα - αν έπρεπε να διαλέξω όμως μεταξύ των δύο... θα διάλεγα το άλλο γιατί μου άρεσε περισσότερο ο κρεμώδης αφρός του!

💜Να σημειώσω ότι, αν και λέει cleansing oil, δεν είναι στην ουσία έλαιο καθαρισμού, αλλά καθαριστικό προϊόν εμπλουτισμένο με έλαια - αυτό εννοούν πολλές  φορές οι δυτικές εταιρείες με τον όρο  cleansing oil, σε αντίθεση με τις ασιάτικες που με τον ίδιο όρο αναφέρονται σε καθαριστικά με ελαιώδη σύνθεση... μην μπερδεύεστε!


✅Κι άλλη μια σημαντική σημείωση... που μπερδεύει πολύ κόσμο - και τα τρία αυτά προϊόντα περιέχουν Sodium Laureth Sulfate γνωστό και ως SLES. Το συστατικό αυτό συγχέεται πολύ συχνά με το SLS, δηλαδή το Sodium Lauryl Sulfateκ, Και τα δύο ανήκουν στην οικογένεια των sulfates που έχει δαιμονοποιηθεί τα τελυταία χρόνια κι έχει κάνει πολύ κόσμο να τα αποφεύγει ή/και να τα φοβάται στα προϊόντα περιποίησης επιδερμίδας και μαλλιών.

 Το SLS ομολογουμένως διαπιστώθηκε ότι προκαλούσε αρκετούς ερεθισμούς, αφυδάτωση,  ξηρότητα και κνησμό, δεν έχει όμως καμία σχέση με το SLES, που είναι πολύ διαφορετικό ως συστατικό, παρά την παρομοιά του ονομασία - είναι πολύ πιο ήπιο, εξίσου αποτελεσματικό, δεν παρουσιάζει προβλήματα σε όσους το χρησιμοποιούν και θεωρείται πολύ ασφαλές ακόμα και για τις πιο ευαίσθητες επιδερμίδες. 



___________________________


Πάμε τώρα σε δύο ενυδατικά προϊόντα για το σώψμα.


Το  Mixa Hyalurogel Intensive Hydrating Milk 400 ml είναι ένα γαλακτωμα σώματος εντατικής ενυδάτωσης εμπλουτισμένο με γλυκερίνη, βούτυρο καριτέ,  mineral oil και υαλουρονικό οξύ. 
Η υφή του είναι απλά υπέροχη, σαν κρεμοτζελ, απλώνεται τέλεια, απορροφάται πολύ γρήγορα, δεν κολλάει,  έχει ευχάριστη, δροσερή και διακριτική μυρωδιά και αφήνει το δέρμα μου φουλ ενυδατωμένο και λείο,  Ιδανικό για τους καλοκαιρινούς μήνες, γιατί έχει ελαφριά αίσθηση, αλλά είναι ταυτόχρονα πολύ ενυδατικό. Στα συν και η βολική συσκευασία με αντλία.  Έγινε αμέσως αγαπημένο μου από την πρώτη χρήση!

🐤

Το Mixa Intensive Firming body lotion 400 ml είναι άλλο ένα ενυδατικό προϊόν σώματος  με ενισχυμενη σύνθεση που περιέχει γλυκερίνη, βούτυρο καριτέ, mineral oil, bifida ferment lysate (ένα εξαιρετικό συστατικό με πολλαπλά οφέλη για την επιδερμίδα, - είναι και το βασικό συστατικό του πασίγνωστου ορού  Advanced Genifique της LANCOME), βιταμίνη Ε, έλαιο σόγιας και σαλικυλικό οξύ (που δρα ως καταπτραϋντικό σε αυτή τη φόρμουλα) 
Επίσης υπέροχο! Καί εδώ εύχρηστη αντλία, πολύ ευχάριστη μυρωδιά και βελούδινη υφή με γρήγορη απορρόφιση, που δεν αφήνει κολλώδη ή βαριά αίσθηση. Μου αρέσει πολύ να το χρησιμοποιώ μετά την αποτρίχωση, νιώθω ότι ηρεμεί και μαλακώνει το δέρμα μου - αγαπημένο προϊόν και αυτό!






Έχω και μία ενυδατική κρέμα προσώπου!


Η Mixa Hyalurogel Rich cream hydration 50 ml είναι μια πλούσια κρέμα προσώπου για 24ωρη ενυδάτωση με συνθεση που περιέχει γλυκερίνη, βουτυρο καριτέ και υαλουρονικό οξύ.
Έχει την ίδια μυρωδιά με τα προαναφερθέντα ενυδατικά προϊόντα σώματος (μάλλον θα είναι η μυρωδιά-σήμα κατατεθέν της εταιρείας) και  πολύ βασική, απλή σύνθεση με κλασικά, εγγυημένα συστατικά.  Αυτού του είδους οι κρέμες μου αρέσουν πάρα πολύ, γιατί κάνουν αυτό που πρεπει, χωρίς πολλές φανφάρες δηλαδή, ενυδατώνουν... τόσο απλά). Η υφή της συγκεκριμένης κρέμας θα αρέσει σίγουρα στις ξηρες και κανονικές επιδερμίδες, είναι πλούσια, αλλά όχι βαριά και λιπαρή - στο δικό μου μεικτό δέρμα είναι υπέροχη το βράδυ. Μπορεί να φορεθεί άνετα και το πρωί και να συνδυαστεί άφοβα με όλα τα ενεργά συστατικά - οι λιπαρές επιδερμίδες μάλλον θα προτιμήσουν κάποιο προϊόν με πιο ελαφριά υφή, για όλους τους υπόλοιπους όμως που αναζητούν μια βασική, πάναπλη και αποτελεσματική ενυδατική, νομίζω ότι είναι τέλεια επιλογή.







Την κρεμούλα αυτή τη βρήκα μαζί με το γαλάκτωμα σωατος σε ειδικό σετάκι 
που είχε δώρο και ένα... ζευγλαρι καλτσούλες - πολύ παιχνιδιάρικες ομολογουμένως!!!





💗Ευχαριστώ από καρδιάς το parfimo.gr που μου έδωσε τη δυνατότητα να επιλέξω αυτά τα προϊόντα και μου τα απέστειλε δωρεάν για να τα δοκιμάσω!




FOLLOW ME



👄
Πολλά φιλιά!!!



No comments: