April 28, 2023

Review - Garnier Reusable Eco pads, Frictis Invisible Dry shampoo, Body Superfood 48h Soothing cream

             

      Το ξέρατε ότι η Garnier έχει επαναχρησιμοποιούμεους δίσκους για ντεμακιγιάζ, ξηρά σαμπουάν μαλλιών και σούπερ ενυδατικές κρέμες  σώματος?   Αν μου πείτε, όχι, δεν το ήξερα. δεν θα απορήσω καθόλου, μια που αυτά τα προϊόντα δεν κυκλοφορούν στη χώρα μας - όχι ακόμα τουλάχιστον, σίγουρα όχι τη στιγμή που γράφω αυτό το άρθρο... εγώ τα βρήκα στο parfimo.gr όμως, τα χρησιμοποιώ εδώ και αρκετό  καιρό και σήμερα θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σας τις εντυπώσεις μου!





Micellar Reusable Eco Pads
Τα πρώτα επαναχρησιμοποιούμενα pads από τη Garnier  με μικροΐνες για την αφαίρεση του μακιγιάζ και τον εύκολο καθαρισμό του δέρματος και η καλύτερη εναλλακτική για τα κλασικά βαμβακάκια. Το πακετάκι περιέχει 3 δισκάκια από 100% πολυεστέρα , χρησιμοποιώ μόνο το ένα μέχρι στιγμής (πλύνε-βάλε το έχω😁) κι έχω να δηλώσω τα εξής...


είναι πολύ, πολύ απαλά. πιο απαλά από το βαμβάκι  και δεν "γδέρνουν" το δέρμα
✅είναι αρκετά μεγάλα (διάμετρος 9 εκατοστά), γεγονός που τα κάνει πολύ εύχρηστα
 ✅χρησιμοποιώ μόνο το ένα, γιαττί αρκεί για να καθαρίσω όλο το πρόσωπο, μάτια και χείλη
✅μετά από κάθε χρήση, το καθαρίζω αμέσωσς με απλό σαπούνι και ζεστό νεράκι, καθαρίζεται πανεύκολα και δεν έχει φθαρεί σχεδόν καθόλου
✅το "ποτίζω" με νερό μισελέρ για αφαίρεση αντηλιακού ή/και μακιγιάζ, αλλά βρεγμένο με νερό μπορεί εύκολα να αφαιρέσει και μια μάσκα
η εταιρεία λέει ότι κάθε δίσκος αντέχει σε 1000 πλύσεις.... δεν θα κάτσω να τις μετρήσω, πάντως σίγουρα φαίνονται πολύ ανθεκτικ'ά
✅πού και πού θα χρησιμοποιήσω και  κλασικά βαμβακάκια,. αλλά έχω μειώσει δραματικά τη χρήση τους με αυτά εδώ της Garnier κι έτσι δημιουργώ πολ'ύ  λιγότερα απορρίμματα
✅μπορούν να μπουν και στο πλυντήριο, εγώ όμως προτιμώ να τα πλένω στο χέρι αμέσως μετά από κάθε χρήση, το βρίσκω πολύ  πιο εύκολο


⭐Αν δεν έχετε δοκιμάσει τέτοιου είδους δισκάκια. τα προτείνω ανεπιφύλακτα, είναι πολύ βολικά... κι αν ήδη  χρησιμοποιείτε κάτι αντίστοιχο, έχετε τα στο νου για επόμενη αγορά, είναι εξαιρετικά και πολύ οικονομικά!



Fructis Coco Water Invisible Dry shampoo 100 ml
Το ξηρό αυτό σαμπουάν με vegan σύνθεση υπόσχεται άμεση αίσθηση φρεσκάδας και όγκο με μεγάλη διάρκεια στα λιπαρά, άτονα και βαρριά μαλλιά, χωρίς να αφήνει αντιαισθητικά υπολείμματα. Με άρωμα καρύδας και τεχνολογία που μετατρέπει την υγρή φόρμουλα σε πούδρα.
Δε χρησιμοποι'ω σιχνά ξηρ'ά σαμπου'αν, θέλω ομως πάντα να έχω ένα στο ντουλ'απι μου για παν ενδεχόμενο και για το συγκεκριμένο έχω να πω τα εξής...

✅έχει πολύ ευχάριστη, γλυκιά, αλλά όχι βαριά μυρωδιά καρύδας
✅εφαρμόζεται πολύ εύκολα και απλώνεται ομοιόμορφα και γρήγορα
✅όντως "τραβ'α" τη λιπαρότητα και δίνει πιο ανάλαφρη αίσθηση και σαφώς πιο ... ευπρεπή όψη στα μαλλιά
✅η συσκευασία των 100 μλ το κάνει ιδανικό και για ταξίδια
✅κυκλοφορεί και σε άλλες δύο μυρωδιές, Watermelon kai Yuzu Lemon
✅δεν αφήνει λευκά σημάδια στα σκούρα καστάνα μαλλιά μου
✅δεν κάνει την τρίχα πολύ πιο λιπαρή μετά από λίγες ώρες, όπως μου έχει συμβεί με άλλα ξηρά σαμπουάν
✅δεν χρειάζονται πολλά ψεκάσματα, λίγη ποσότητα είναο αρκετή


❌αν και κάνει ικανοποιητική δουλειά, θεωρώ ότι υπάρχουν και καλύτερα
❌θα ππροτιμούσα περισσότερο όγκο στα πολύ λεπτά και άτονα μαλλιά μου
❌η εταιρεία λέει ότι το περιεχόμενο αρκεί για 25 χρήσεις, θεωρώ όμως ότι για κάποιον που χρησιμοποιεί ξηρό σαμπουάν τακτικά, τα 100 μλ θα είναι λίγα

⭐Είναι ένα αρκετά καλό προϊόν, σίγουρα από τα πιο αξιοπρεπή ξηρά σαμπουάν που έχω δοκιμάσει, δεν θα το ξαναπάρω όμως, θα προτιμήσω να δοκιμάσω κάποιο αλλο...





Body Superfood 48h 
Aloe Vera & Magnesium Soothing cream 300 ml
Ένα ενυδατικό προϊόν σώματος με 96% συστατικά φυτικής προέλευσης, σχεδιασμένο να προσφέρει έως και 48 ώρες εντατικής ενυδάτωσης σε κανονικές και ξηρές επιδερμίδες. Απαλή,  vegan σύνθεση, εμπλουτισμένη με αλόη που δίνει αόσθηση δροσιάς κατά την εφαρμογή και με μαγνήσιο με καταπραϋντικές ιδιότητες.
Κοντεύω να τελειώσω αυτό το κουβαδάκι, οπότε για χάρη του έχω να πω τα εξής...

✅έχει πολύ ευχάριστη, δροσερή και διακριτική μυρωδιά που μένει στο δέρμα
 ✅ελαφριά, απαλή υφή που απλώνεται ταχύτατα κια απορροφάται πολύ εύκολα
✅δεν αφήνει λιπαρότητα και κολλώδη αίσθηση
✅κάνει το δέρμα μου πραγματικά πολύ απαλό και λείο και είναι ιδανικό μετά την εαποτρίχωση
✅περιέχει επίσης γλυκερίνη και βούτυρο καροιτέ
✅κυκλοφορεί και σε άλλες τρεις εκδοχές, (Nourishing Avocado oil & Omega 6,  Repairing Cocoa butter & Ceramides, Hydrating Gel cream Watermelon & Hyaluronic acid)

❌θα το προτιμούσα σε σισκευασία με αντλία και όχι σε αυτό το βάζο, θα ήταν πολύ πιο εύχρηστο

⭐Υπέροχο προϊόν, με έχει αφήσει απόλυτα ικανοποιήμενη και ευχαρίστως θα δοκίμαζα και τις άλλες μυρωδιές!





💛Ευχαριστώ από καρδιάς το parfimo.gr που μου έδωσε τη  δυνατότητα να επιλέξω αυτά τα 3 απροϊότα κια μου τα απέστειλε δωρεάν για να τα δοκιμάσω!



Στο ίδιο διαδικτυακό κατα΄στημα μπορείτενα βρείτε πολλά ακόμη προϊόντα που δεν υπάρχουν στην ελληνική αγορά και μεγάλη ποικιλία σε οποιοδήποτε είδος  καλλυντικού αναζητάτε, εξειδικευμένου ή μη, από προϊόντα καθημερινής περιποίησης επιδερμίδας και μακιγιάζ μέχρι επαγγελματικά  εργαλεία για τα μαλλιά,  χρωμοσαμπουαν, αξεσουάρ κτλ



FOLLOW ME


💋

Πολλά φιλιά!



No comments: