April 18, 2022

Review + Διαγωνισμός : Ziaja Marshmallow gift box!!

          

         Το ξέρατε ότι μία από τις πιο ισχυρές τάσεις φέτος στο χώρο της ομορφιάς είναι η έμφαση στην περιποίηση σώματος? 
   Ναι, ναι, μετά την πολύ μεγάλη άνοδο του ενδιαφέροντος παγκοσμίως για το skincare και τη φροντίδα του προσώπου, τα καλλυντικά σώματος είναι το καινούριο μεγάλο trend και πολλές εταιρείες λανσάρουν νέα, δελεαστικά προϊόντα με ευεργετικά συστατικά, γιατί και το σώμα μας χρειάζεται αγάπη και τρυφερότητα!
      Υπάρχουν βέβαια και οι εταιρείες που εδώ και πολλά χρόνια δημιουργούν καινοτόμα προϊόντα για την περιποίηση του σώματος κι έχουν καθιερωθεί στον χώρο αυτό, όπως η Ziaja, για παράδειγμα, για την οποία σας έχω μιλήσει ξανά και την βρίσκω στο αγαπημένο μου parfimo.gr. Σήμερα λοιπόν σας έχω τις εντυπώσεις μου από ένα  κουτάκι με τέσσερα λαχταριστά, μοσχομυριστά προϊόντα (αυτή η μυρωδιά μου θυμίζει τρελά strawberry milk shake -YUM🍓)... που μπορούν να γινουν και δικα σας!!! Πάμε να δούμε αναλυτικά όλο το περιεχόμενο του  I ♥ ZIAJA MARSHMALLOW gift box και  πώς θα λάβετε μέρος στον διαγωνισμό για να το αποκτήσετε κι εσείς!
   



Ξεκινάω με το 

     Ένα αφρώδες καθαριστικό για τα χέρια και το σώμα με ήπιους καθαριστικούς παράγοντες, πανθενόλη και πολύ ευχάριστο, φραουλένιο και γλυκό άρωμα. 
      Μου έκανε μεγάλη εντύπωση αυτό το προϊόν - νόμιζα ότι η υφή του θα ήταν σαν υγρό κρεμοσάπουνο, είναι όμως έτοιμος αφρός! Την πρώτη φορά που πήγα να το χρησιμοποιήσω στο σώμα, έβαλα μια μικρή ποσότητα στο σφουγγάρι μου, η οποία όμως εξαφανίστηκε και μου φάνηκε πολύ περίεργο... κατάλαβα όμως πώς έπρεπε να το εφαρμόσω: μερικά πατήματα της αντλίας στα χέρια και κατευθείαν στο σώμα! 
     Δεν είχα ξαναχρησιμοποιήσει  παρόμοιο προϊόν σε αφρό για το ντους και ομολογώ ότι έμεινα πολύ ικανοποιημένη από το αποτέλεσμα! Το ντους γίνεται πανεύκολα και ταχύτατα και το δέρμα μου μετά είναι πολύ απαλό και με διακριτικό άρωμα... ιδανική λύση για  ένα φρεσκάρισμα στα γρήγορα!

    Πολύ ευχάριστο και για το πλύσιμο των χεριών, καθώς καθαρίζει απαλά, γρήγορα και αποτελεσματικά, χωρίς να αφυδφατώνει το δέρμα.  Με ξάφνιασε, αλλά με κέρδισε! 
  




Επόμενο προϊόν που επίσης με εξέπληξε ευχάριστα, 

      Τα φοβάμαι λίγο τα απολεπιστικά σώματος με ζάχαρη, γιατί τα περισσότερα είναι αρκετά άγρια για το δικό μου δέρμα, προτιμώ τα πιο λεπτόκοκκα και ήπια scrubs.  Επίσης δεν συμπαθώ τα απολεπιστικά που περιέχουν πολλά έλαια και αφήνουν μια "λαδίλα" στο σώμα μετά την εφαρμογή. Εδώ όμως έχουμε ένα sugar scrub, που αν και περιεχει μεγάλη ποσότητα θρεπτικών και ενυδατικών ελαίων (όπως καστορέλαιο, κερί μέλισσας, έλαιο καρύδας και βούτυρο καριτέ), αφήνει το δέρμα μου ΤΕΛΕΙΟ και το αγάπησα!
    Όταν το χρησιμοποίησα για πρώτη φορά, χάρηκα που η σύνθεση του δεν ήταν σκληρή και επιθετική, ήμουν σίγουρη όμως ότι μετά το ντους θα αισθανόμουν το δέρμα μου λιπαρό... κι ευτυχώς έκανα λάθος - η ελαιώδης αίσθηση απομακρύνθηκε με το νερό και άφησε το δέρμα μου απόλυτα απαλό και ελαστικό και φουλ ενυδατωμένο, τόσο, που δεν χρειάστηκε καν να βάλω ενυδατική κρέμα σώματος. 

   Απίστευτο προϊόν, με έκανε να αλλαξω γνώμη για τα sugar scrubs και σίγουρα θα πάρω κι άλλα από αυτή την εταιρεία (έχει πολλές επιλογές), για να δοκιμάσω κι άλλες υπέροχες μυρωδιές!







 Πάμε τώρα στην 

     Αυτή είναι η τρίτη κρέμα χεριών που δοκιμάζω από την εταιρεία Ziaja και ομολογώ ότι όλες είναι εξαιρετικές! Όπως και οι άλλες δύο, έτσι και αυτή έχει πολύ ωραία υφή, που απορροφάται εύκολα, ενυδατώνει τέλεια, δεν αφήνει λιπαρή, κολλώδη και δυσάρεστη αίσθηση και διατηρεί τα χέρια μου απαλά για πολλές ώρες.
   Η μυρωδιά της είναι πολύ ευχάριστη, γλυκιά και διακριτική, η σύνθεσή της είναι vegan με 96% συστατικά φυτικής προέλευσης και το μόνο μειονέκτημα που μπορώ να της βρω είναι η συσκευασία των 50 ml - θα την προτιμουσα μεγαλύτερη, γιατί είναι βέβαιο ότι θα την τελειώσω πολύ γρήγορα!!!






Τέλος, περνάμε στο

 Αν και είμαι φαν των ντους, μου αρέσει πού και πού να βυθίζομαι στη μπανιέρα και να χαλαρώνω για λιγα λεπτά, περιτρυγυρισμένη από αφράτες μπουρμπουλήθρες... και αυτό το προϊόν είναι ιδανικό για αυτήν ακριβώς τη δουλειά!!
     Πρόκειται για ενα ζελέ  με "τρεμουλιαστή" σύνθεση που μοσχοβολάει σαν κρεμώδες φραουλογλυκό και περιέχει πανθενόλη (προβιταμινη Β5) που ενυδατώνει και ανακουφίζει την επιδερμίδα. Προσθέτουμε μια ποσότητα από αυτό το ζελέ στο τρεχούμενο, ζεστό νερό της μπανιέρας, το διαλύουμε καλά και απολαμβάνουμε την π΄λούσοα, ανάλαφρη σαπουνάδα!  Αφήνει ωραία, απαλή αίσθηση και διακριτική μυρωδιά στο δέρμα και οι λάτρεις των home spa αφρόλουτρων θα το αγαπήσουν σίγουρα!







 Αν θέλετε να ανακαλύψετε πολλά ακόμη ποιοτικά και οικονομικά καλλυντικά
απλά επισκεφθείτε το  parfimo.gr- η ποικιλία ειναι τεράστια και οι τιμές είναι πολύ δελεαστικές!

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ!

Έχω άλλο ένα κουτάκι ...
που περιμένει να γίνει δικό σας!!!
Για να αποκτήσετε κι εσείς το I ♥ ZIAJA MARSHMALLOW gift box
μπορείτε να λάβετε μέρος στον διαγωνισμό με τρεις τρόπους...




Μπορείτε να συμμετέχετε απ' ολα υα social media
κι έτσι να αυξήσετε τις πιθανότητες να κερδίσετε...




🌟Ο διαγωνισμός ισχύει έως τις 30 Απριλίου🌟

Ο νικητής θα ανακοινωθεί στις 2 Μαϊου
και θα ειδοποιηθεί και με προσωπικό μήνυμα.

💌ένα μεγάλο ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ στο parfimo.gr
που προσφέρει αυτό το πανέμορφο δώρο!!!

ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!!!
Σας φιλώ



No comments: