December 29, 2013

December AVON Empties

   happy new year 

    beautiful girls!

 

   Διανυουμε αισιως τις τελευταιες μερες του ετους... και πεταμε τις συσκευασιες των προιοντων που τελειωσαν τον Δεκεμβριο! Ξεχωρισα αρχικα τα προιοντα της Avon που χρησιμοποιησα τον μηνα που μας περασε και παρακατω μπορειτε να διαβασετε τις εντυπωσεις μου απο αυτα!







 

1.ADVANCE TECHNIQUES MOROCCAN ARGAN OIL SHAMPOO 250 ML

   Εχω ξαναπει οτι αγαπω ιδιαιτερα τα προιοντα αυτης της σειρας και το συγκεκριμενο σαμπουαν εγινε αμεσως αγαπημενο μου!Ειναι πολυ κρεμωδες, χρειαζεται ελαχιστη ποσοτητα για να κανει σουπερ αφρο και αφηνει πολυ απαλα τα μαλλια μου, χωρις να τα λαδωνει. Το χρησιμοποιησα σε συνδυσμο με το αντιστοιχο κοντισιονερ και το λαδακι, τα οποια επισης αγαπησα πολυ, δεν τα τελειωσα ομως ακομα, γι'αυτο και λειπουν απο τη φωτογραφια... Εχω ηδη αγορασει αλλο ενα ιδιο σαμπουαν στη μεγαλυτερη, αυτη  τη φορα, συσκευασια των 400 ml και θα ξαναπαρω και τα υπολοιπα προιοντα της σειρας, γιατι με εχουν αφησει πολυ ικανοποιημενη!

2.PLANET SPA AFRICAN SHEA BUTTER RESTORING HAIR MASK 200 ML

    Η μασκα αυτη μου αρεσε κυριως για την τελεια μυρωδια της, που μενει και στα μαλλια μετα τη χρηση, αλλα και για την απαλοτητα που μου παρειχε., Θεωρω ομως οτι μαλλον δεν θα  ειναι αρκετη για εσας που θελετε εντατικη ενυδατωση  και αναδομηση στα μαλλια σας. Δεν εχω βαψει ποτε τα δικα μου μαλλια και γενικως δεν τα ταλαιωρω, οποτε αρκουμαι σε μια απλη ενυδατικη μασκα σαν κι αυτη-αν θελετε κι εσεις κατι τετοιο, σας την προτεινω ανεπιφυλακτα.

3.NATURALS JUICY WATERMELON BODY SPRAY 125 ML

    Τα body sprays τα χρησιμοποιουσα πιο πολυ το καλοκαιρι αντι για αρωμα, γιατι δεν ειναι εντονα, αλλα φετος  μου αρεσαν και το χειμωνα, ιδιως τις μερες που αποφασιζω να κανω λιγη γυμναστικη και θελω να μυριζω ευχαριστα! Το συγκεκριμενο ειχε πολυ ωραια καρπουζενια μυρωδια-δυστυχως δεν κυκλοφορει πλεον-και μου αρεσε πολυ, αν και θα προτιμουσα να διαρκει περισσοτερο... Εχω αλλα δυο σπρευ με διαφορετικα αρωματα στην κατοχη μου που τελειωνουν και σκοπευω συντομα να παρω και κανουρια.

4.SOLUTIONS COMPLETE BALANCE OIL-FREE  FOAMING CLEANSER 150 ML

    Ειχα ακουσει πολλα για τους αφρους καθαρισμου για το προσωπο κι ειπα να δοκιμασω κι εγω εναν... Ειναι αρκετα συμπαθητικος, τελικα ομως προτιμω τα καθαριστικα σε τζελ η κρεμωδη μορφη. Ο συγκεκριμενος αφρος αφηνει ωραια αισθηση στο δερμα μετα τη χρηση, επρεπε ομως να πατησω δυο φορες την αντλια του για να βγει η ποσοτητα που ηθελα,, με αποτελεσμα να τελειωσει σχετικα γρηγορα ...Γενικως αισθανομαι οτι με τα αλλα προιοντα το δερμα μου καθαριζεται καλυτερα και πιο βαθια και δεν νομιζω να ξανααγορασω καποιο παρομοιο καθαριστικο.

5.NATURALS HERBAL SKINCARE ECHINOCEA+WHITE TEA REJUVENATING FACE CREAM 50 ML

    Η κρεμουλα αυτη μου κινησε την περιεργεια, πρωτον λογω των φυτικων συστατικων που περιεχει και δευτερον λογω της πολυ χαμηλης τιμης της-την πηρα μονο 3,50 ευρω σε προσφορα. Απευθυνεται σε γυναικες που θελουν ανζωογονηση και αντιγηραντικ προστασια απο ενα ελφρυ προιον και μπορει να φορεθει μερα και νυχτα. Για την ημερα ειναι αρκετα καλη με μοναδικο της μειονεκτημα την ελλειψη αντιηλιακης προστασιας, οποτε χρειαζεται να προσθεσετε καποιο προιον με spf. Για τη νυχτα μου φανηκε καλη, αλλα λιγη... εγω λογω ηλικιας χρειαζομαι πιο εντατικα προιοντα! Αν ομως ειστε 25-35 ετων και δεν θελετε μια βαρια κρεμουλα, νομιζω οτι αυτη θα σας καλυψει.

6.ON DUTY ROLL ON ANTI-PERSPIRANT DEODORANT - TROPICAL BURST 50 ML

    Τα αποσμητικα της Avon τα χρησιμοποιω εδω και χρονια και γενικα με αφηνουν πολυ ικανοποιημενη με την αποδοση και την ποιοτητα τους. Αυτο επισης που μου αρεσει ειναι η ποικιλια στις μυρωδιες-το συγκεκριμενο στεγνωνε γρηγορα, ηταν πολυ φρουτενιο και δροσερο και ηταν υπεροχο, χωρις ομως να καλυπτει το αρωμα που φορουσα καθε φορα. Like!



      Ελπιζω να σας βοηθησα και να σας εδωσα ιδεες για επομενες αγορες...κι επειδη θα τα ξαναπουμε τβτα πλεον του χρονου, σας ευχομαι μεσα απο την καρδια μου ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ για τη νεα χρονια! Να ειστα παντα γερες, δυνατες και ομορφες,μεσα και εξω!

      Πολλα φιλια
      Κατερινα  xxx





3 comments:

Unknown said...

Χρόνια πολλά και καλή χρονιά!Έπαιρνα παλαιότερα προϊόντα της Avon αλλά δεν είχε τύχει να πάρω κάτι από αυτά!Είχα πάρει από την σειρά Planet Spa 2 μάσκες για το πρόσωπο και ενα body butter!Πολύ ωραία!Ειδικά το body butter το έχω λατρέψει!
http://love4glam3.blogspot.gr/
Ιωάννα

Pretty Kitty said...

ελπιζω να σου δινω ιδεες για να δοκιμασεις και για αλλα προιοντα της avon-εχει πολλα καλα πραγματακια!πολλα φιλια και καλη χρονια!!!!!!!!!!!!
κατερινα-kitty zola

Δεσποινα Κολαγκη said...

εγω περνω αρκετα συχνα προιοντα της Avon βεβαια προιοντα μαλλιων απόφευγω αν και το συγκεκριμενο σαμπουαν το πηρα δεν το εχω δοκιμασει ακομη θα το δω και θα σου πω φιλια!!!