September 28, 2013

Empties-Avon products (bath+body care)

   Hello Beautiful Girls!


    Απο τοτε που εμφανιστηκαν τα empties posts και videos,εγιναν πολυ πολυ αγαπημενα μου...Πολλες φορες οι πρωτες εντυπωσεις μας απο ενα προιον δεν ειναι απολυτα σωστες,οταν ομως το χρησιμοποιησουμε μεχρι την τελευταια του σταγονα,μπορουμε να εκφρασουμε μια πιο σαφη και ολοκληρωμενη αποψη.
    Ως αντιπροσωπος της Avon,καταναλωνω αρκετα προιοντα της συγκεκριμενης εταιρειας...το πρωτο μου empties post λοιπον αναφερεται σε αδειες συσκευασιες προιοντων για τα μαλλια και το σωμα απο την αγαπημενη μου Avon!

   Και ξεκιναω...



1. Advance Techniques Daily Shine 2 in 1 shampoo and confitioner 250 ml
     Το προιον αυτο το εχω παρει πολλες φορες και θα συνεχισω να το παιρνω,οταν ξαναεμφανιστει στους καταλογους της Avon.Παντα εχω ενα μπουκαλι σαμπουαν+κοντισιονερ στο μπανιο μου,οχι για τακτικη χρηση,αλλα για τις μερες που βιαζομαι,βαριεμαι κτλ...Γενικως η σειρα Daily Shine ειναι απο τις αγαπημενες μου,γιατι ολα της τα προιντα ειναι πολυ ποιοτικα.Το εν λογω 2 σε 1 προιον μυριζει υπεροχα,κανει πλουσιο αφρο και αφηνει πολυ απαλα τα μαλλια μου,χωρις να τα λαδωνει.Το αγαπω!

2.Naturals Herbal Chamomile and aloε vera shampoo 250 ml
   Αυτο το σαμπουαν , παρ'ολο που προοριζεται για κανονικα η κατεστραμμενα μαλλια,δεν βαρυνε καθολου τα δικα μου με λιπαρες ριζες. Μυριζει πολυ ευχαριστα,κανει ικανοποιητικο αφρο και το συνδυασα με το αντιστοιχο leave-in προιον στη θεση του conditioner,το οποιο ομως δεν εχω τελειωσει,γιατι δεν μου αρεσε καθολου...το σαμπουαν ειναι αρκετα καλο,προτιμω ομως γενικα τα Advance techniques.

3. Advance Techniques Damage Repair 3D Rescue Leave-in treatment 100 ml
    Ενα προιον που αγαπω ιδιαιτερα...Προκειται για μια κρεμουλα που δεν ξεβγαζεται και μπορει να χρησιμοποιηθει σε στεγνα η νωπα μαλλια-προσωποκα την προτιμω σε νωπα.Η Avon προτεινει να το δουμε σαν το foundation των μαλλιων μας,μια που αναδομει και λειαινει την τριχα,δημιουργωντας την τελεια βαση για το styling που επιθυμουμε.Εγω ξερω οτι μια μικρη ποσοτητα ειναι αρκετη για να κανει τα μαλλια μου πολυ,πολυ απαλα,νιωθω οτι η κατασταση της τριχας εχει βελτιωθει αισθητα  και θα ξανααγορασω αυτο το προιον σιγουρα!



4+5.Avon Care Shimmering and Nurturing body    lotions
       Και οι 2 αυτες κρεμες σωματος ειναι πολυ βολικες λογω μεγεθους-τα 400 ml αργουν πολυ να τελειωσουν!Η πρωτη βγαινει συνηθως τα Χριστουγεννα,μυριζει ωραια(αλλα διακριτικα),απορροφαται ευκολα,ομως δεν ειναι σχεδον καθολου shimmering,οπως αναφερεται στη συσκεθασια...αν ψαχνετε για ενα ιριδιζον προιον,δεν θα σας ικανοποιησει.
    Η δευτερη ειναι καταλληλη για ολη την οικογενεια,επισης απορροφαται ευκολα και εχει ηπια μυρωδια Στην αρχη μου φανηκε αδιαφορη,τελικα ομως με εξεπληξε ευχαριστα,γιατι ηταν ιδανικη για χρηση μετα την αποτριχωση...ηρεμουσε και καταπραυνε το ευαισθητο δερμα μου.Πολυ ευχαριστως θα την ξανααγοραζα.


        Avon Solutions Body
   6. Cellu Sculpt 200ml
      Eιμαι ταγμενη στη μαχη κατα της κυτταριτιδας!Χρησιμοποιω τα αντιστοιχα προιοντα σε καθημερινη βαση και αυτο εδω ειναι ενα απο τα αγαπημενα μου.Απορροφαται γρηγορα και αφηνει πολυ απαλο και λειο το δερμα μου...εχω καταναλωσει αμετρητες συσκευασιες απο το συγκεκριμενο προιον και θα συνεχισω να το αγοραζω!

   7.Lift+firm Bust 150 ml
       Αυτο το τζελ ειπα να το δοκιμασω,γιατι θεωρητικως βοηθα στη συσφιξη του στηθους...δεν μπορω να σας πω με βεβαιοτητα οτι κατι τετοιο συνεβη....Εχει ωραια,δροσερη αισθηση και σου δινει την εντυπωση οτι τονωνει την περιοχη,αλλα δεν ξερω αν θα το ξαναπαρω,μαλλον γιατι το θεωρω καπως περιττο....

  8. Cellu Break 150 ml
    Το πιο πρσφατο προιον της εταιρειας για την καταπολεμηση του...μισητου εχθρου!Προκειται για μια κρεμωδη λοσιον εντατικης δρασης με καφεινη και με ελαφρια μυρωδια που μου θυμιζει κιτρο.Μετα την εφαρμογη αφηνει μια αισθηση δροσιας στο δερμα και μπορω να πω οτι μου αρεσε αρκετα.Ευχαριστως θα την ξαναεπαιρνα ,μονο ομως οταν την πετυχω σε καλη προσφορα (με 40 η 50% εκπτωση),οπως κανω αλλωστε με ολα τα προιοντα που αγοραζω απο την Avon...

  Θα ακολουθησει συντομα κι αλλο empties post...
   Προς το παρον,πολλα φιλια!


1 comment:

Vicky Papadopoulou said...

Πολύ χρήσιμο ποστ! Για την cellu break την κρέμα έχω να το πιστοποιήσω κι εγώ ότι είναι καλή, απορροφάται αρκετά εύκολα και με συστηματική χρήση βλέπεις μια μικρή βελτίωση σε συνδυασμό με διατροφή πάντα