August 4, 2023

Summer must-haves - 5 προϊόντα που με συνοδεύουν φέτος το καλοκαίρι

         Πολλή ζέστη, βρε παιδιά...  Το φετινό καλοκαίρι σαν να είναι λίγο πιο ζόρικο από τα προηγούμενα...  αλλάζουν και οι καθημερινές μας συνήθειες (και αντοχές, θα έλεγα...) και σίγουρα και τα προϊόντα που χρησιμοποιούμε για να περιποιηθούμε τον εαυτό μας  σε αυτές τις ιδιαίτερες, καυτές συνθήκες🔥Είμαι βέβαιη ότι συμπάσχετε και αναζητάτε τρόπους σωτηρίας και λύσεις  δροσιάς - σας παραθέετω  πέντε προϊόντα που  μου κάνουν δροσερή παρέα το τελευταίο τσουρουφλιστό διάστημα και τα βρήκα όλα στο parfimo.gr😎






    Το TIGI Copyright Total Sum Hair Protection spray 150 ml  είναι ένα προστατευτικό σπρέυ  για τα μαλλιά  με ιριδίζουσες πέρλες για λάμψη και θρεπτική σύνθεση που περιέχει έλαιο macadamia, έλαιο ηλίαντθου, γλυκερίνη, βιταμίνη Ε, εκχύλισμα ρυζιού και σακχαρομύκητα. Βοηθά στο ξεμπέρδεμα, προστατεύει το χρώμα των βαμμένων μαλλιών και προλαμβάνει τη φθορά από την έκθεση στην ηλιακή ακτινοβολία και το θαλασσινό αλάτι.

     Το προϊόν αυτό μπορεί να χρησιμοποιηθεί καθημερινά, πριν, κατά τη διάρκεια ή και μετά από την έκθεση στον ήλιο, είναι πολύ εύχρηστο με ευχάριστη, διακριτική μυρωδιά που διαρκεί και δεν με ενοχλει καθόλου και το έχω βολευτεί πολύ. Το εφαρμόζω στα μήκη και τις άκρες των μαλλιών μου ακόμα και μέσα στην πόλη, ειδικά όταν ξέρω ότι θα είμαι αρκετεές ώρες έξω, δεν μου προκαλεί λιπαρότητα και θεωρώ ότι όντως βοηθά στο να διατηρούνται σε καλή κατάσταση τα μαλλιά μου- με έχει αφήσει απόλυτα ικανοποιημένη!








        Για το XPEL Tea Tree moisturising shampoo 400 ml σας έχω ξαναμιλήσει σε παλαιότερο άρθρο .. πριν από τέσσερα χρόνια (ναι, ναι,  στα 5 καλύτερα σαμπουάν για λιπαρά μαλλιά που έχω δοκιμάσει) - πρόκειται για ένα σαμπουάν που είχαμε αγαπήσει οικογενειακώς, είχα πάρει πολλά μπουκάλια και το θυμήθηκα ξανά φέτος! 

    Είναι πολύ αποτελεσματικό με τη λιπαρότητα, κάνει ωραίο, πλούσιο αφρό, έχει ευχάριστο άρωμα και αφήνει ανάλαφρη αίσθηση στα μαλλιά, σε αντίθεση με άλλα παρόμοια σαμπουάν που μυρίζουν έντονα τεϊόδεντρο και είτε ξηραίνουν, είτε λαδώνμουν απότομα τις ρίζες μετά από λίγες ώρες...  το βρίσκω μί ααπό τις καλύτερες επιλογές για όσους  αναζητούν ενα καλό προϊ'ον κατά της λιπαρότητας.  Επίσης εξαιρετικό και το αντίστοιχο κονρίσιονερ, το οποίο έιχα πάρει κατά λάθπος... και τελικά ήταν υπέροχο.


    



      Π'αω τώρα σε ενυδάτωση  σώμματος και σε ένα προϊόν που μου κίνησε αμέσως την περιέργεια λόγω της ιδιαίτερης σύνθεσης του.... το Panthenol Omega  10% D-Panthenol  After Sun Mousse 150 ml είναι ένα ενυδατικό προϊόν σε μορφή μους, εμπλουτισμένο με πανθενόλη , γλυκερίνη και αλόη για άμεση ανακούφιση και ενυδάτωση του ερεθισμένου δέρματος. 

   Στην αρχή δεν ήμουν βέβαιη αν μου αρέσει... μέχρι να συνηθίσω αυτή την σύσταση και τελικά λάτρεψα αυτόν τον πλούσιο αφρό - πολύ εύχρηστος, γρήγορη και εύκολη εφαρμογή, πολύ απαλό άρωμα, σχεδόν ανεπαίσθητο. Μοιάζει με αφρό ξυρίσματος, αλλά έχει πιο λεπτή υφή, απλώνεται σε χρόνο μηδεν και δίνει τέλεια λείανση στο δέρμα μου και ενυδάτωση που διαρκεί, χωρίς κολλώδη ή λιπαρή αίσθηση.  Τέλειο ενυδατικό προϊόν για το καλοκαίρι... και όχι μόνο!



   
       Το επόμενο προϊόν είναι μία από τις πιο γνωστές και αγαπητές ενυδατικές κρέμες προσ'ωπου και σώματος εδώ και πολλά χρόνια και πολλές celebrities ορκίζονται στο όνομα της και τη θεωρούν ό,τι καλύτερο υπάρχει για το δέρμα τους.... ένα  cult favorite προϊόν σίγουρα. Ο λόγος για την Weleda Skin Food  Moisturising cream 75 ml -  επέλεξα την Light εκδοχή της, καθώς  θεώρησα ότι η κανονική μάλλον θα είναι βαριά για το δικό μου μεικτό δέρμα. 

   Η σύνθεσή της περιέχει υπέροχα ενυδατικά συστατικά-στανταράκια, όπως έλαιο ηλίανθου, γλυκερίνη, κερί μέλισσας, βούτυρο κακάο, βούτυρο καριτέ, (shea butter),  λανολίνη και  εκχυλίσματα δενδρολίβανου και καλέντουλας. Μου αρέσει πολύ να τη χρησιμοποι'ω στον λαιμό και στο υπόλοιπο πρόσωπο σαν ενυδατική μάσκα νίχτας - αν και είναι η light, έχει πλούσια, κρεμώδη υφή , πολύ ενυδατική που ταιριαζει στις ανάγκες της δικής μου επιδερμίδας, δεν τη βαραίνει και δεν μου προκαλεί δυσφορία. Δεν θα την πρότεινα όμως σε λιπαρά δερματα, γιατί πιστεύω ότι  θα τους πέσει βαριά. 
     Δεν θα την πρότεινα επίσης σε ευαίσθητα δέρματα και όσους αποφεύγουν το άρωμα  και το αλκοόλ στα καλλυντικά τους, καθώς αυτή η κρέμα περιέχει και από τα δύο - έχει έντονο άρωμα λεβάντας που δεν διαρκεί κι εμένα δεν με ενοχλεί, αλλά αν αντιπαθείτε τη συγκεκριμένη μυρωδιά, δεν θα σας αρέσει σίγουρα.... 
      Για μένα είναι μια πολύ ευχάριστη ενυδατική κρέμα και χαίρομαι που τη δοκίμασα - πιστεύω ότι όταν πρωτοκυκλοφόρησε ήταν όντως πολύ ιδιαίτερη, θεωρώ όμως ότι σημερα πλέον υπάρχουν πολλές αντίστοιχες και νομίζω ότι θα έπρεπε να υπάρχει και μια fragrance free εκδοχή της. 




   
     Όσο για τα χειλάκια μας και τη σωστή περιποίηση τους μέσα στο καλοκαίρι....  όποιος έχει πάθει έγκαυμα στα χείλη ξέρει πάρα πολύ καλά πόσο απαραίτητη είναι η αντηλιακή προστασία σε αυτή την περιοχή! Πάντα ψάχνω lip balms με spf όσο γίνεται υψηλότερο και για αυτό επέλεξα το Purol lipstick spf 30.
   Αυτή η εταιρεία είναι ολλανδική, δεν τη γνώριζα και αυτό το μπαλμ είναι τέλειο - έχει υπέροχη. μαλακή και πολύ ενυδατική υφή που απλώνεται πολύ εύκολα (με εκνευρίζουν αφάνταστα τα "σκληρά" μπαλμ που σχεδόν γδέρνουν τα χείλη) και η σύνθεσή του περιέχει έλαιο σόγιας, αβοκάντο, βιταμίνη Ε  και κερί μέλισσας. Έχει πολύ διακριτικό άρωμα βανίλιας και πραγματικά το έχω καταευχαριστηθεί. 
     

jjjjjjjj



💗Ευχαριστώ από καρδιάς το parfimo.gr που μου έδωσε τη δυνατότητα να επιλέξω αυτά τα προϊόντα και μου τα απέστειλε δωρεάν για να τα δοκιμάσω!

    Στο συγκεκριμένο διαδικτυακό κατάστημα υπάρχουν πάντα προσφορές και αφιερώματα σε ειδικές εορταστικές περιόδους και  ιδιαίτερες ημέρες, 'οπως η παγκόσμια ημέρα της γυναίκας και μου αρέσει πολύ που εκεί μπορώ να βρω πολλά προϊόντα που δεν είναι διαθέσιμα στην ελληνική αγορά.

Ελπίζω να σας έδωσα ωραίες ιδέες 
και να περνάτε όμορφες καλοκαιρινές στιγμές με πολλή ομορφιά!



  
   FOLLOW ME



Summer kisses


No comments: