September 10, 2020

Τεράστιο makeup haul Gabriella Salvete + πρώτες εντυπώσεις!

   Την εταιρεία καλλυντικών Gabriella Salvete την γνωρίζατε; Αν η απάντησή σας είναι "Οοοοόχι, ποιά εταιρεία είναι αυτή και πώς μου ξέφυγε εμένα;" μη μου ανησυχείτε καθόλου εγώ είμαι εδώ για να σας κάνω τις συστάσεις! Τα προϊόντα Gabriella Salvete μας έρχονται από το Μιλάνο και η εταιρεία μου έκανε την τιμή να μου αποστείλλει πολλά, πολλά πραγματάκια από τη μεγάλη συλλογή προϊόντων μακιγιάζ που διαθέτει. Σήμερα λοιπόν θα τα δούμε όλα μαζί για να πάρετε μια γεύση απο το brand και γιατί όσο να'ναι, το φθινόπωρο μάς χρειάζεται μια χρωματική ανανέωση!

 


Πρώτα όμως, λίγα λόγια για την εταιρεία...

Η Gabriella Salvete , ιδρύθηκε το 1990 στην Τσέχικη Δημοκρατία κι έγινε πολύ σύντομα ένα από τα κορυφαία brands της χώρας. Το 2004 επεκτάθηκε στη Λιθουανία και τη Σλοβακική Δημοκρατία, ενώ το 2013 αγοράστηκε από τον ωυω Διευθύνοντα Σύμβουλό της, ιταλοτσεχικής καταγωγής Aleš Monteleone,. Το 2016 το κεντρικό τμήμα της εταιρείας εγκαταστάθηκε στην Πράγα και άνοιξε μια θυγατρική στην Ιταλία για την ανάπτυξη και την παραγωγή νέων προϊότων. Μέχρι το 2018 όλη η γκάμα των προϊόντων είχε ανανεωθεί με στόχο τον συνδυασμό υψηλής ποιότητας, λογικής τιμής και υπέροχου design. Το 2019 επεκτάθηκε στις αγορές της Μέσης Ανατολής και της Κεντρικής Αμερικής, ενώ μέσα στο 2020 στοχεύει να εισέλθει σε πολλές χώρες της Ευρώπης. Πρόσφατα προστέθηκαν στο brand οι σειρές TOOLS by Gabriella salvete,  FACE by GABRIELLA SALVETE, SPA by GABRIELLA SALVETE και FRAGRANCE by GABRIELLA SALVETE.


   Και πάμε τώρα σε πιο ενδιαφέροντα πράγματα... 
ελάτε να σας δείξω τα προϊόντα που έχω στα χέρια μου και να σας πω τις πρώτες εντυπώσεις μου!
 

    Ξεκινάω με δύο πινέλα, το Contour Brush και το Make-up Brush, πολύ μαλακά, φοβερής ποιότητας. Το πρώτο είναι θεωρητικώς κατάλληλο για contouring, το βρίσκω όμως πολύ μεγάλο και φουντωτό για αυτή τη δουλειά, και τελικά το μέγεθος και το κοφτό του σχήμα το κάνουν ιδανικό για bronzer, το έχω καταβολευτεί. Το δεύτερο με έχει επίσης βολέψει, καθώς έχει πολλές και πυκνές τρίχες και είναι τέλειο για γρήγορη και εύκολη εφαρμογή του foundation. Σούπερ επιλογές και τα δύο.

      Το Perfect Skin concealer στην απόχρωση 01 έχει αδιάβροχη και ενυδατική σύνθεση με υαλουρονικό οξύ, γλυκερίνη και βιταμίνη Ε και πολύ βολικό απλικατέρ με λεπτή μύτη. Η καλυπτικότητά του είναι πολύ ικανοποιητική στα σημαδάκια του προσώπου και μου άρεσε αρκετά και για χρήση κάτω από τα μάτια, όπου έβαλα ελάχιστη ποσότητα - πάντα το κάνω αυτό από φόβο μην δημιουργηθούν αντιαισθητικές γραμμές, το απεχθάνομαι αυτό! Πάντως με μικρή ποσότητα από το συγκεκριμένο concealer και μία ελαφριά ενυδατική κρέμα ματιών, δεν είχα κανένα πρόβλημα.

    Η Brοnzer Powder spf 15 στην απόχρωση 03 είναι ματ, δίνει πολύ φυσικό αποτέλεσμα, έχει βελούδινη υφή που απλώνεται και αναμειγνύεται τέλεια και η ενυδατική της σύνθεση περιέχει υαλουρονικό οξύ - πολύ μου αρέσει, όταν τα προϊόντα μακιγιάζ περιέχουν και συστατικά που βρίσκουμε συνήθως στο skincare. Αυτή την απόχρωση μου αρέσει πολύ να τη βάζω και στα μάτια.

    Η Matte Powder spf 15 στην απόχρωση 02 είναι μια λεπτόκοκκη, ανάλαφρη και φίνα πούδρα, ιδανική για σετάρισμα (εγώ πη φοράω και μόνη της) και  δίνει ματ αποτέλεσμα για πολλές ώρες. Εξαιρετική. 

    Όσο για την Lumi & Glow Powder στην απόχρωση  02 με τρία διαφορετικά highlighters,  μπορεί να φορεθεί σε όλο το πρόσωπο για έξτρα λάμψη, εγώ όμως προτιμώ να τη χρησιμοποιώ ως highlighter - δίνει πολύ φυσική, πανέμορφη λάμψη στα ζυγωματικά και κατά μήκος της μύτης και το αποτέλεσμα της είναι όπως ακριβώς το θελω, λαμπερό μεν, διακριτικό δε.

 


   Τα επόμενα τρία προϊόντα δεν τα έχω ανοίξει, καθώς προορίζονται για δωράκια... το σκέφτομαι όμως ακόμα! Το πακετάκι με τα τρία MakeUp Sponges σε ροζ κουφετί χρώματα είναι γλύκα και μου αρέσουν τα συγκεκριμένα σφουγγαράκια που είναι λίγο πιο μικρά από τα κλασικά τύπου beauty blender - νομίζω θα είναι και πιο εύχρηστα, εγώ γενικά προτιμώ τα πινέλα. Η Trio Highlighting Palette  είναι επίσης πολύ εύχρηστη και με πολύ βολικές αποχρώσεις - έχω άλλες δύο παρόμοιες παλέτες, αλλά μήπως δεν είναι αρκετές; 😁 Ακόμα και για το Miracle Cream Highlighting στην απόχρωση 02 Be Loved το σκέφτομαι - δεν τα πάω πολύ καλά με τα υγρά highlighter, γιατί πάντα βάζω μεγάλύτερη ποσότητα απ'όση χρειάζεται και πασαλεύβομαι... μήπως όμως ήρθε η ώρα να κάνω εξάσκηση με αυτό το πολύ ωραίο προϊόν; Δεν ξέρω, δεν ξέρω, προβληματίζομαι!!!

   Πάντως για τα δύο βερνίκια νυχιών Long Lasting Nail Polish στις all time classic και must have αποχρώσεις 23 Red Wine και 52 Mystic Nude έχω να πω τα εξής: είναι βέβαιο ότι θα τα φοράω συνέχεια. Δοκίμασα μόνο το μπεζ μέχρι στιγμής, είναι ημιδιάφανο και με δύο στρώσεις γίνεται τέλειο, έχει πολύ βολικό και μεγαλούτσικο πινελάκι (όπως ακριβώς μου αρέσει), στεγνώνει σε πέντε λεπτά και έχει όμορφο λαμπερό τελείωμα. Για τη διάρκειά του δεν μπορώ να πω ότι κάνει θαύματα, γιατί στα δικά μου λεπτά νύχια κανένα βερνίκι δεν κρατάει πολύ έτσι κι αλλιώς... το έχω συνηθίσει πλέον! Όσο για το κόκκινο, το βρίσκω πολύ στυλάτο και μόλις το δοκιμάσω, θα σας το δείξω στο instagram!📸

 



     Πάμε τώρα στην παλέτα σκιών που κυριολεκτικά θα λιώσω φέτος το φθινόπωρο και το χειμώνα! Η Palette 16 Shades 02 Pink διαθέτει έναν φοβερό συνδυασμό από ροζ, καφέ, χρυσαφί και nude αποχρώσεις με πολύ απαλή υφή που αναμειγνύονται τέλεια και διαρκούν πολλές ώρες χωρίς eye primer).Η απόδοσή τους παίζει ανάλογα με την απόχρωση, σε γενικές γραμμές όμως είναι πολύ καλή και δεν έχουν καθόλου fall out, γεγονός που με ενθουσιάζει - εκνευρίζομαι αφόρητα με τις σκιές που πέφτουν παντού και τα λερώνουν όλα!!!! Ειδικά με τις πανάκριβες, το θεωρώ τεράστιο φάουλ!


      Συνεχίζω με μακιγιάζ για τα μάτια και με την Panoramico Argan Oil Volume mascara σε κλασική μαύρη απόχρωση - είναι εμπλουτισμένη με αργανέλαιο και κατάλληλη για ευαίσθητα μάτια, όπως τα δικά μου, έχει μεγάλο βουρτσάκι που δίνει ωραίο όγκο και διαχωρισμό και αυτό που μου άρεσε περισσότερο είναι ότι δεν βαραίνει καθόλου τις βλεφαρίδες μου, δεν μουτζουρώνει και αφαιρείται εύκολα χωρίς τρίψιμο. Πολύ καλή επιλογή!


    Επίσης καλή επιλογή το Liquid eyeliner Waterproof, ειδικά για όσες αγαπούν τα υγρά eyeliner σε εύχρηστη μορφή στυλό. Έχει λεπτό και βολικό πινελάκι και έντονο μαύρο χρώμα, στεγνώνει γρήγορα, διαρκεί απίστευτα και δεν φεύγει με τίποτα - ένα απλό νερό micellaire δενείναι αρκετό για να το αφαιρέσει, θέλει πολύ τρίψιμο και δεν θα το πρότεινα! Η καλύτερη λύση είναι ένα λάδι ντεμακιγιάζ, ένα Cleansing balm ή ένα διφασικό . προϊόν.

   Το ίδιο ακριβώς ισχύει και για τα δύο μηχανικά και μαλακά μολύβια ματιών Deep Color Long Lasting eyeliner στις αποχρώσεις 04 Indigo (μπλε) και 03 Chrome Brown (καφέ) - έχουν πολύ μεγάλη διάρκεια και χρειάζονται ειδική μεταχείριση στο ντεμακιγιάζ! Λατρεύω αυτές τις δύο αποχρώσεις, τις βρίσκω πολύ κολακευτικες και θα τις τιμήσω ιδιαίτερα!

     Πολύ ικανοποιημένη έχω μείνει και με το μολύβι Bright Eyes Brightening pencil - η nude/gold και περλέ του απόχρωση φωτίζει πολύ όμορφα την εσωτερική γραμμή των ματιών, σε αντίθεση με τα περισσότερα μολύβια αυτού του είδους που είτε είναι τελείως λευκά και αφύσικα έιτε μπεζ ματ και πάλι δεν έχουν πολύ φυσικό αποτέλεσμα.

   Το τελευταίο προϊόν για τα μάτια είναι ένα μηχανικό μολύβι φρυδιών, το Brow Definer pencil , που κυκλοφορεί σε τρεις αποχρώσεις κι εγώ έχω την μεσαία, σκούρη καφέ. Ωραίο μολυβάκι,  με βουρτσάκι για χτένισμα στην μία άκρη, μεγάλη διάρκεια και αδιάβροχη σύνθεση. 

   Οι False eyelashes-Princess είναι κουκλίστικες... και θα τις χρησιμοποιήσω σε κάποια ειδική περίπτωση!!!



      Για το τέλος άφησα την μεγάλη μου αδυναμία, τα προϊόντα χειλιών - χωρίς λίγο χρώμα στα χείλη δεν πάω πουθενά! Λατρεύω τα ενυδατικά προϊόντα (lip oils, balms, tints) με απαλό χρώμα, όπως το Comfort Lip Oil Tint στην απόχρωση 01, που έχει ένα μεγάλο απλικατέρ/σφουγγαράκι και πολύ ενυδατική σύνθεση. Δεν κολλάει και είναι σχεδόν άχρωμο, οπότε είναι ιδανικό όταν θέλω ενυδάτωση και λίγη διακριτική λάμψη. Όταν όμως θέλω και ενυδάτωση και χρώμα, προτιμώ το Natural Lip Balm 03 Plum σε σωληνάριο, που περιέχει ελαιόλαδο, βιταμίνες και αλόη και δίνει υπέροχο λαμπερό δαμασκηνί χρώμα, χωρίς parabens, οινόπνευμα, χημικές χρωστικές και χημικά συντηρητικά. Το ερωτεύτηκα αμέσως!


Ultra Glossy lipgloss, Matte Lips lip cream, Colore lipstick, Miracle lip balmAdd caption

    Χωρίς parabens, οινόπνευμα, χημικές χρωστικές και χημικά συντηρητικά είναι και η σύνθεση του Ultra Glossy lipgloss στην απόχρωση 06, ένα υπέροχο glossy ροζ με ενυδατικά έλαια και πολύ ευχάριστη αίσθηση στα χείλη.  Έχουμε όμως και μία ματ επιλογή... το υγρό κραγιόν Matte Lips Long Lasting lip cream στην τέλεια φούξια απόχρωση 103 Pink Passion έχει πολύ μεγάλη διάρκεια, ενυδατική, βελούδινη  σύνθεση και δεν προκαλεί καθόλου ξηρότητα και "σπάσιμο"στο χρώμα. Όσο για το Colore lipstick στην πανέμορφη φθινοπωρινή απόχρωση 07, χαρίζει κρεμώδες χρώμα με απαλή, φυσική λάμψη κι έχει πολύ εύχρηστη συσκευασία. Το τελευταίο στη σειρά lip product είναι το Miracle Lip Balm  στην απόχρωση102, ένα ιδανικό για natural μακιγιάζ, καθώς προσαρμόζεται στο pH και το φυσικό χρώμα των χειλιών και προσφέρει λάμψη και αποκατάσταση της ξηρότητας.

 

Τελικό συμπέρασμα 
Η πρώτη μου  επαφή με τα προϊόντα της Gabriella Salvete με άφησε πολύ ικανοποιημένη και σε μερικές περιπτώσεις, ενθουσιασμένη μπορώ να πω! Η απόδοση, η ποιότητα, το design, αλλά και το packaging των προϊόνων είναι όλα εξαιρετικά και βέβαια, οι τιμές τους είναι απίστευτες. Το συγκεκριμένο brand με κέρδισε και από εμένα παίρνει πολλά likes 👍👏👌

 
Τα προϊόντα της Gabriella Salvete μπορείτε να τα βρείτε στο parfimo.gr 💔


Ένα μεγάλο ευχαριστώ στην Gabriella Salvete και το parfimo.gr για την τιμή που μου έκαναν και για την ευκαιρία που μου έδωσαν να δοκιμάσω όλα αυτά τα  προϊόντα!


Stay beautiful, stay safe, self care, self love  💋

             Σας φιλώ 

 



No comments: