June 7, 2020

Empties (May 2020)



        Τα προϊόντα μου τα αγαπώ. Με κάνουν να αισθάνομαι όμορφα, με χαλαρώνουν και με ηρεμούν. Κι όταν έρχεται η ώρα που τελειώνουν και τα αποχωρίζομαι, χαίρομαι πολύ... γιατί τη θέση τους θα πάρουν νέες αγορές που θα με ανανεώσουν! Η περιποίηση για μένα είναι κάτι εξαιρετικά σημαντικό και αδιαπραγμάτευτο - είμαι άλλωστε δηλωμενη beauty addict!
    Πάμε να δούμε ποιες συσκευασίες κατάφερα να αδειάσω μέσα στον Μάιο;
 







empties (May 2020)


 FBM Anagenesis
Mild Face Liquid 100 ml
Ένα πολύ καλό καθαριστικό για το πρόσωπο από μια ελληνική εταιρεία που γνώρισα από την αγαπημένη μου blogger/youtuber Κατερίνα thekmprojects και που με έχει εκπλήξει ευχάριστα με όποιο προϊόν της έχω δοκιμάσει. Περιέχει εκχύλισμα ελιάς και αλόης, έχει ήπια μυρωδιά και αφήνει ωραία αίσθηση στο δέρμα. Χωρίς parabens, sulphates και αλκοόλ - θα το αναζητήσω πιθανότατα και στο μέλλον!

 
 ARTDECO
Skin Yoga Oxyvital eye cream 15 ml
Την είχα δοκιμάσει και παλαιότερα, μου άρεσε, τη βρήκα σε προσφορά και την ξαναχτύπησα! Έχει πολυ ωραία υφή και ενυδατώνει άμεσα την περιοχή κάτω από τα μάτια μου - ο μόνος λόγος, για τον οποίο δεν θα την πρότεινα σε όσες έχουν ευαισθησία στα αρώματα, είναι η αρκετά έντονη μυρωδιά της, που εγώ βρίσκω ευχάριστη και δεν μου δημιούργησε κανένα θέμα, ξέρω όμως ότι πολλοί προτιμούν τις fragrance free φόρμουλες (και καλά κάνουν, γιατί οι αρωματικές ύλες στα καλλυντικά είναι εντελώς περιττές και μπορεί να προκαλέσουν ερεθισμούς).


Oriflame Love Nature
Soothing micellar water 150 ml
Ένα micellaire νερό καθαρισμού, ιδανικό για ευαίσθητο ή/και ξηρό δέρμα,  με οργανικά εκχυλίσματα βρώμης και goji berry,  χωρίς οινόπνευμα και paraben. Δεν ξηραίνει και δεν ερεθίζει την επιδερμίδα και για εμένα που βάφομαι ελάχιστα, ήταν ικανοποιητικό, δεν ξέρω όμως πώς θα συμπεριφερόταν αν έπρεπε να αφαιρέσει βαρύ μακιγιάζ. Καλό ήταν, δεν θα το ξαναπάρω όμως, γιατί θέλω να δοκιμάσω αρκετά άλλα παρόμοια προϊόν. Μου αρέσει να χρησιμοποιω νερά micellaire ως πρώτο βήμα στη βραδυνή μου περιποίηση και ως fan της μεθόδου double cleansing, πάντα συνεχίζω με ένα  ήπιο καθαριστικό προϊόν, συνήθως σε τζελ μορφή. Να σημειώσω επίσης, ότι, αν και θεωρητικώς μπορούμε να αφήσουμε πάνω στο πρόσωπο τα νερά micellaire, εγώ πάντα τα ξεπλένω, γιατί ουσιατικά προκειται για μιας μορφής "σαπουνόνερου" και σε κάθε περίπτωση δεν θέλω να μείνει ένα προϊόν καθαρισμού πάνω στο δέρμα μου...


Apivita
Greek Mountain Tea face water 100 ml
Πολύ αγαπημένο μου προϊόν - το χρησιμοποιώ ως face mist ή ενυδατικό toner και λατρεύω τη μυρωδιά του. Περιέχει 3 είδη βιολογικού τσαγιού από τον όλυμπο με κατατεθιμένη πατέντα, αλόη και πανθενόλη και η σύνθεσή του αποτελείται από 97% φυσικά συστατικά. Έχει αντιοξειδωτική δράση, εύχρηστη συσκευασία με spray... και το έχω ήδη ξαναπάρει!






 Avon Care
body wash with cocoa butter  400 ml
Υπέροχο αφρόλουτρο που δημιουργεί κρεμώδη, ενυδατικό αφρό και μυρίζει τέλεια! Αγαπώ πολύ όλη αυτή τη σειρά με βούτυρο κακαο της Avon και αυτή την εποχή χρησιμοποιώ την αντίστοιχη κρέμα σώματος και το lip balm - θα τα δείτε σίγουρα σε επόμενα empties!


Nivea
body souffle Coconut & Moni il  200 ml
Λατρεμένο προϊόν ενυδάτωσης σώματος με φανταστικό άρωμα και τέλεια, μη λιπαρή σύνθεση με ενσωματωμένες πέρλες ελαίου. Απορροφάται γρήγορα, αφώνει υπέροχη αίσθηση και άρωμα στο δέρμα μου (όπου δω καρύδα και monοi, τελείωσε, το θέλω!) και θα το ξαναπάρω οπωσδήποτε!



Yves Rocher
Argan & Rose Hammam hand cream 30 ml
Ακόμα ένα υπέροχο προϊόν ενυδάτωσης, για τα χέρια αυτή τη φορά από τον αγαπημένο μου Yves Rocher. Η μυρωδιά αυτής της κρεμούλας με έλαιο αργκάν και τριαντάφυλλο είναι λίγο έντονη, oriental θα έλεγα και στην αρχή δεν ξετρελάθηκα, όταν όμως άρχισα να τη χρησιμοποιώ πιο τακτικά, εθίστηκα! Η ίδια μυρωδιά υπάρχει και σε αφρόλουτρο και κρέμα σώματος... το ψήνω!



Avon
Soft Musk Delice Fleurs de Chocolate
 roll on anti-perspirant deodorant  50 ml
Αυτή την αποσμητική ρολέτα την αγόρασα, αφού πρώτα απέκτησα το αντίστοιχο eau de toilette της Avon - συνήθως η σοκολάτα δεν μου αρέσει σαν συστατικό στα αρώματα, το συγκεκριμένο όμως περιέχει και μανταρίνι και ο συνδυασμος είναι απλά τέλειος! Το συγκεκριμένο Roll on το έχω ήδη ξαναπάρει, κάνει πολύ decent δουλειά και μοσχοβολάει!


Θα χαρώ πολύ να σας δω και στο instagram ✔️





Αυτά λοιπόν τα empties και για τον Μαη...
As always
#selfcare #selflove 💗 


Σας φιλώ

No comments: