July 9, 2019

5 οικονομικά skincare προϊόντα που δοκίμασα και αγάπησα πρόσφατα!




     Εδώ και καιρό έχω απομυθοποιήσει τα πανάκριβα προϊόντα ομορφιάς και διαπιστώνω διαρκώς, ότι πολλά, μα πάρα πολλά από τα οικονομικά καλλυντικά που υπάρχουν εκεί έξω είναι σούπερ αποτελεσματικά και εξαιρετικής ποιότητας-σε πολλές περιπτώσεις, μάλιστα, ξεπερνούν τις αντίστοιχες και σαφώς πολύ ακριβότερες τους εκδοχές. Βαρεθηκα να είμαι θύμα των διαφημιστικών εταιρειών και να σπαταλάω άδικα τα λεφτουδάκια μου σε φαντεζί συσκευασίες και βαρύγδουπα ονόματα, που τελικά δεν μου προσφέρουν και τίποτα ιδιαίτερο... παρά μόνο την ψευδαίσθηση, οτι τώρα που ξηλώθηκα και απέκτησα αυτό το "πολυπόθητο" προϊόν, είμαι πιο σπουδαία και πιο ευτυχισμένη. Μπα, δεν το νομιζω...
   Παρακάτω σας έχω πέντε προϊόντα περιποίησης που με εχουν αφήσει πολύ ικανοποιημένη το τελευταίο διάστημα. Δεν θυμάμαι ακριβώς τις τιμές τους, κάποια τα βρήκα και σε προσφορά, πάντως όλα κόστισαν από 2 εώς και 5€.






Garden of Panthenols-Gel καθαρισμού προσώπου 150 ml
Αρχικά δεν μου άρεσε αυτό το τζελ λόγω της πολύ πηχτής του σύνθεσης, που με δυσκόλευε να το ξεπλύνω. Χρησιμοποιώντας το όμως καθημερινά το εκτίμησα! Βοήθησε πολύ στη βελτίωση της όψης και της υφής της επιδερμίδας μου και πολύ ευχαρίστως θα το αγόραζα ξανά. Χρειάζεται ελάχιστη ποσότητα, δεν κάνει αφρό, έχει ήπια μυρωδιά και περιέχει προβιταμίνης Β5 (D-PANTHENOL) και  εκχύλισμα από τους σπόρους του φυτού TAMARINDUS INDICA που προσφέρουν βαθύ καθαρισμό, ενυδάτωση και απαλότητα χωρίς να ξηραίνουν το δέρμα, ενώ αναδομούν την φύση στις λιπαρές ζώνες του προσώπου.







Helenvita Sun-Refreshing Spray 150 ml
Ένα ψεκαζόμενο νερό με αλόη οργανικής καλλιέργειας και ευχάριστο άρωμα παπάγια, χωρίς paraben, με καταπραϋντική και ενυδατική δράση. Συνιστάται η χρήση του μετά την έκθεση στονήλιο , εγώ όμως το χρησιμοποιώ γενικώς σαν face mist για φρεσκάρισμα, αλλά και στο σώμα μετά την αποτρίχωση. 




Diadermine-Micellar Water 400 ml
Τελικά μου φαίνεται ότι τα οικονομικά νερά micellaire είναι πολύ καλύτερα από τα ακριβά! Θεωρώ κι εγώ κορυφαίο το Bioderma, δοκιμάζω ομως συνέχεια οικονομικότερα προϊόντα και εκπλήσσομαι ευχάριστα, όπως με αυτό εδώ της Diadermine. Πολύ αποτελεσματικό, με απαλό άρωμα, ιδανικό για όλους τους τύπους επιδερμίδας και (πολύ βασικό για μένα) δεν ερεθίζει καθόλου τα ευαίσθητα μάτια μου.




Eseence-My Beauty Lip Ritual lip balms
Ήμουν επιφυλακτική για αυτά τα τρία lip balms, είπα, σιγά μωρέ, τίποτα δεν θα κάνουν... ειλικρινά όμως δεν ξέρω ποιό από τα τρία τελικα αγαπώ περισσότερο! Είναι όλα τους φοβερά, ενυδατώνουν τέλεια και κάνουν πολύ απαλά τα χείλη μου για ώρες. Σε τρεις εκδοχές: με ginkgo leaf για επανόρθωση, με έλαιο τριαντάφυλλου για θρέψη και με άνθη κερασιάς για ενυδάτωση. Μην το σκεφτεστε, πάρτε τα όλα!





Nivea-Body Souffle Coconut and Monoi oil- 200ml
Αντιπαθώ τα βαριά ενυδατικά σώματος, ειδικά το καλοκαίρι. Αυτή η κρεμούλα μου θυμίζει σαν υφή την κλασική Nivea Soft, απορροφάται γρήγορα, ενυδατώνει πολύ ικανοποιητικά και μυρίζει υπέροχα. Περιέχει έλαιο moni μικρές πέρλες ελαίου που λιώνουν στο δέρμα και αφήνουν ωραία, απαλή αίσθηση. Εξαιρετική επιλογή για τους ζεστούς μήνες!


 






Αυτά από μένα για σήμερα...
Ελπίζω να σας έδωσα ωραίες ιδέες για τις επόμενες αγορές σας!
Εσείς έχετε δοκιμάσει κάποιο από αυτά τα προϊόντα?
Έχετε να μου προτείνετε κάποιο άλλο 
budget friendly προϊόν που σας άρεσε πρόσφατα??
 
Σας φιλώ


No comments: