October 26, 2015

Love/Hate relationship of the month-I Love... Honey Almond shower cream+Vichy Dercos energisingshampoo


     Εκτος απο τα αγαπημενα του μηνα, υπαρχουν μερικες φορες και καποια προιοντα, που αγαπαμε μεν... αλλα μισουμε ταυτοχρονως για διαφορους λογους! Τον μηνα που μας περασε δυο προιοντα καταφεραν να μπουν στην love/hate λιστα μου και να γιατι...





I LOVE... HONEY ALMOND 

NOURISHING SHOWER CREAM 

Μου αρεσει, γιατι...
 ✔μυριζει φανταστικα και η μυρωδια του μενει για πολλη ωρα
η αισθηση που αφηνει στο δερμα μου μετα το μπανιο ειναι υπεροχη 
περιεχει συστατικα φυσικης προελευσης και δεν εχει parabens

Δεν μου αρεσει, γιατι...
*η συνθεση του ειναι πολυ... νερουλη-απο ενα shower cream περιμενω κρεμωδη, πλουσια και σταθερη συνθεση, που να μην τρεχει απο το σφουγγαρι μου
*χρειαζεται αρκετη ποσοτητα για να κανει καλο αφρο... και αυτο με εκνευριζει, καθως προκειται για ενα αρκετα τσιμπημενο προιον (6,50 ευρω τα 250 ml), που δεν θα ηθελα να ξοδευω ασκοπα...


vichy dercos energising shampoo

targets hair loss

Μου αρεσει, γιατι...
τα τελευταια χρονια, τους μηνες Αυγουστο-Σεπτεμβριο-Οκτωβριο παρουσιαζω εντονη τριχοπτωση (εποχιακη μεν, πολυ ενοχλητικη δε...)-το συγκεκριμενο σαμπουαν θεωρω οτι βοηθησε στο να σταματησει επιτελους και να δυναμωσουν τα μαλλια μου
εχει ωραια συνθεση και μυρωδια
κανει ικανοποιητικο αφρο
δεν περιεχει parabens 

Δεν μου αρεσει, γιατι...
*μου βαραινει τα μαλλια-την επομενη μερα δειχνουν ατονα και λιπαρα και χρειαζονται κατεπιγοντως λουσιμο...



Αυτα λοιπον για την ωρα... 
Σας ετοιμαζω τα αγαπημενα προιοντα Σεπτεμβριου-Οκτωβριου, καθως και ενα Giveaway...
οποτε stay tuned!

Πολλα πολλα  φιλια
Κατερινα
 

No comments: